måndag, september 21, 2009

det senaste

då var det värt ett försök igen. blir nog mest en uppdatering av det senaste.

kyrkoval igår. jag var förvånad över att kön som mötte oss när vi kom till olai församling, verkade vara rusning på att rösta, ändå gick valdeltagandet ner med 0,2 %. konstaterande: mestadels äldre (70+) och yngre (20-30) och ytterligare konstaterande: tyvärr gick sverigedemokraterna upp. nein nein nein! här är det senaste valresultatet.

nåt annat som varit aktuellt är intersex + idrott = sant? eller hetsjakt, häxjakt? finns ju delade åsikter, bu för vissa, tummen upp för andra.

tips: kulturnatten i norrköping lördagen 26 september.
tips 2: hbth-konferensen i stockholm 17-18 oktober. alla får åka!

idag är en ångest och opeppig dag. maybe i would go for a woman in red badingsuit. ångest för att skriva, känna, tänka, göra. men när jag är less så vänder jag mig till ellen (om du inte orkar kolla hela kolla typ 3,30 in). hon är guld. eller ska jag testa att bära rött kanske?
och jag vet att jag är liite efter men det här är också ganska underhållande. pördigt liksom.

gå och knulla mig!

ps. är du kär?

1 kommentar:

Hanna sa...

Precis, gå och knulla mig! =)