tisdag, oktober 06, 2009

anka eller feminstlesbian?

kommer ni ihåg en gång i somras när jag på heders lovade att snarast möjligt lägga ut suzann larsdotters undersökning om kvinnor som har sex med kvinnor och hur de ser på säkrare sex och att skydda sig och smitta och... som att slicka på en regnkappa. helt enkelt.

i aftonbladet frågade de folk häromdan: Är du trött på Anna Anka?
medelåldersjanne svarar:
Nej, det är kul när det kommer upp kontroversiella saker. Hon behövs som motvikt till alla attackflator och feministlesbianer.
vad jag tycker är mest (nästan) fascinerande med janne är varifrån han får dessa ord. för nu vill inte jag vara den som är den, men man kan nästan tro att janne själv är bevandrad i dessa kretsar så som han slänger sig med uttryck. är janne själv eller smyg-attackflata kanske? för att spinna vidare på det som sara skriver om varihelvete janne hittar dessa åtråvärda varelser.

åååh kolla in sexdagarna i linköping! yes we're proud!

UPPDATERING!
iiiiih. kolla in programmet på hbth-konferensen jag ska på. det är inte klokt så mycket lärorikt. och det är nästan så att jag inte vågar åka för kolla kvällsunderhållningen. gaaah. i like... i löv! snälla kan inte någon (sofie?) följa med och ta hand om mig när jag kissar på mig för jag blir så till mig. haha!

1 kommentar:

S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.