onsdag, april 22, 2009

för nyfikna.


åkej, jag tänkte så här. att jag egentligen hade tänkt skriva mycket mer eftersom jag inte skrivit på länge. men nu tänker jag en annan gång, så bilder kommer ut till er nyfikna själar. hih.

och nu blev det en hel hög med bilder, men jag var ju faktist tvungen att visa alla vinklar. den olidliga med kramphänder, nervositet, den nygaddade, den coola och danslooken :)


och ja, jag är nöjd. väldigt. och stolt. hih. ojoj. nu är jag en sån där som faktiskt har en tatuering. det är ju galet.

5 kommentarer:

Tove sa...

det var värst! därför du inte var på mötet? =P

den var finfin!

nu är du 1000 ggr coolare än jag... jag vågar inte tatuera mig

disa sa...

god damn it! fan vad snygg den blev. jag är stum av beundran och inte aaalls avundsjuk!
längtar tils på söndag så jag får se den på rikigt!

Erika sa...

Frida! Vad snyggt det blev!!!

Frida sa...

åh tack allesammans! :)

nope tove, tatuerade mig på tisdagen. jobbade sent på onsdagen tyvärr. och du, du har ju scarification så där ska vi inte ens tala om coolhet :)

johanna sa...

åh. du är så snygg. eller ni är så snygga!