tisdag, april 28, 2009

bättre sent än aldrig

jag brukar samla på mig massa bokmärken. bokmärken på datorn alltså, ni vet som länkar, för att minnas. en del mest bra att ha, en del sjyssta bloggar som jag nångång då och då återvänder till, och en del aktuella grejer eller annat smått och gott som jag tänkt hänga ut här. när man inte bloggar allt för ofta så blir bokmärkena inaktuella.

bara därför tänker jag länka en del iallafall :)

det har varit peking pride. det var najs och bra initiativ. och jouren var med i tidningen i samband med det. sen kan det konstateras att östergötland har många förmågor. en jävligt stark människa. det är fascinerande att det står fem hyfsat stora män runt ange, ifall hon skulle tappa. en mot fem, haha! och en jävligt roligt troll. för ja, jag tycker fortfarande det är roligt med östgötska. en aning mer aktuellt är det här charmtrollet.

någon nära till hands som har en duglig telefon att låna mig, då min ska på reparation?

1 kommentar:

lisa sa...

häftig hon är, angelica. jag och min kollega bara häpnar. roligt!