fredag, november 06, 2009

fifteen minutes of fame

eller femton sekunder...

sexdagarna har varit! och ja, alltså får man säga att det var succé utan att låta för o-ödmjuk? häh. för det var faktist succé. hih! och jag är så jävla lycklig och stolt och det finns liksom inte ord för hur bra det gick med allt. det var massor med folk, alltså massor! jämfört med stockholms max på cirkus sextio pers så tänkte vi att vi vid premiären slår till på tvåhundra sisådör. hahaha! helt tokigt! på föreläsningarna var det mellan 30 och 200 pers! och vi var nöjda med trettio :) förutom folkmängd så var alla glada och nyfikna, allt gick enligt schemat och föreläsningarna var väldigt uppskattade! fantastiska!

och media kom. reportage i corren (fler bilder), extra östergötland (har urklipp), inslag på 24corren "Mödomshinnan finns inte" och tv4 lokal "Sexsnack på universitetet". plus att det kommer reportage i kårtidningarna lithanian och filosofen, typ i november/december. yey!
jag har ju vart ganska självkritisk, som jag alltid är, men jo jag tycker det är helt okej för att vara preimär i tv-sammanhang :)

nu är jag en liten hostlig sljukling i soffan. tentaplugg? nja? längtar efter den vackra varma kvinnan som ska pyssla om mig och laga mat till mig. mmm.

2 kommentarer:

Martina sa...

Du var lysande på TV!

Erika sa...

Gud vad kul att höra! Det dövar lite mitt samvete för att jag inte kom också =) Nu ska jag kika på dig i TV. Lycka till med kvinnligt sällskap o tentaplugg- svårt att kombinera men det går nog lysande!