torsdag, juli 24, 2008

mäkta stolt

jag tycker om att dansa. jag vill dansa. vi har dansat en hel del den senaste tiden, eller? kanske inte. men det fina med att dansa är att alla dansar olika. för alla är olika. det är inte som på högstadiet när någon var den bästa som alla ville vara som och helt plötsligt stod alla och dansade likadant. likadant som den. nu dansar vi olika för det är roligt att dansa. därför. oj vad jag vill dansa.

jag har visst skapat mig ett litet rykte bland stadens gruppboenden. det ger en del ångest eftersom jag inte kommer ha tid att jobba så mycket. men mest blir jag glad. givetvis. glad att folk tycker om en. att man är bra. och allt tack vare brågården :) hm. ja det var det där med att säga nej.. ojoj. men glad!

jag är mäkta stolt över SoCeRs hemsida som nu är klar.
kolla in!

imorrn åker jag vidare till stockholm. på måndag börjar mitt pride på riktigt. har gjort en detaljead plan för hur jag ska hinna se, lyssna och vara med på så mycket som möjligt, som jag vill vara med på. dock lite ledsen för att jag missar invigningen..

Inga kommentarer: