tisdag, juli 08, 2008

nåt kort om brev

nu det efterlängtade inlägget. eftersom att tillochmed vissa andra hade skrivit men inte jag minsann. häh. ja. ett kort då..

det var jobb hela förra veckan. alla dagar utom onsdag. men jag har även hunnit fika med diverse folk och dricka öl med diverse folk, tjejjoura och inte tjejjoura och framför allt - glömt att ringa nya chefen. perfa.
igår kom alex till stan så vi hade dukat upp för knytkalas som slutade i en stor myshög. och ikväll blir det kalas igen och siliva kommer till stan. och onsdag. onsdag hörrni, då kommer palle hit. och och.. på fredag då blir det mer besök. finns ingen hejd alls. hih.

och sen var det nåt om att stå i kö. jag står redan i kö ju. jag hoppar av nu.

veckans tips
brev. igår fick jag ett brev med ett örhänge i och det gjorde min dag. jag skrev ett brev också och skickade iväg. vet inte om det gjorde dens dag hm men vi borde hursomhelst skicka mer brev till varandra.

måste få fascineras lite också över hur många pride det blivit på senaste. inte för min del alltså men överhuvudtaget. jag tycker det är nån festival eller manifestation eller tåg både här och där. var ju i piteå i vintras, så uppsala, berlin, stockholm, säkert typ göteborg och malmö. och närmast nu är karlstad, bollnäs och linköping. små städer liksom. fler?

snart kommer fler bilder på fäjset. med underlines.
och nu ska jag möte mor min vid tåget...

ops. varför blir det så långt när de egentligen är så kort. hmm

1 kommentar:

Anonym sa...

Ivrig vet jag inte om jag är men uttråkad på mitt jävliga jobb, det är jag.