lördag, september 20, 2008

att släppa taget

åkej. kalla mig extremt nördig eller vad ni vill men jag var tvungen att fortsätta resan med eniro. jag kunde inte släppa det.

vem är frida blom kär i?
Vi på 118100 tror att Frida Blom är kär i en mystisk och hemlighetsfull man. Han har brunt hår, och har vackra tindrande ögon. Det sägs att man kan se havet svalla i ögonen. Ha det bra!

kommentar: konstaterande 3 från föregående inlägg stämmer indeed. annars hade det ju kanske nästan kunnat stämma. faktiskt.

hur skulle ni beskriva frida blom?
118100 skulle beskriva Frida Blom som en snäll tjej som tycker om att hjälpa andra och laga mat. Vi tror att hennes favoritfärg är rosa och att hennes favorit frukt är äpple.

kommentar: känner ni mig bättre än eniro.. min favoritfärg? och brukar nån se mig äta äpple? ps. lägg märke till särskrivningen på favorit frukt.

är frida blom flata?
Bara Frida Blom själv kan svara på om hon är lesbisk eller inte, om det inte är uppenbart eftersom hon har en flickvän, kanske du kan fråga så får du nog ett ärligt svar.

kommentar: ja kanske en fånig fråga men jag kunde inte låta bli. och faktiskt, faktiskt, så var det ju ett rätt bra svar. nån som var smart nog att gardera sig i svaret och samtidigt inte svara på frågan. det bästa skulle ju sannerligen vara att fråga frida själv. eniros första och sista poäng. häh.

nu känner jag att jag är redo. redo att släppa taget. och bespara mig en och annan krona. jes - det är slut med eniro.

däremot kan jag inte släppa andra saker. snarare o-släppa vare sig det är dumt eller ej och pojkvänner som blockerar och att veta eller inte veta och bli galen av att inte veta men inte kunna släppa men ändå inte helt kunna bortse från det och det förstör för det blockerar mig. nåt fruktansvärt.

Inga kommentarer: