måndag, september 01, 2008

längtar

läser mitt föregående inlägg, om utmaningen, om förundras över hur dåligt jag läser instruktioner. haha. fem saker, stod det, inte sju. well. busy life and many things to do.

nu är det över. nästan. förutom att varje kväll den här veckan är uppbokad. gaah.

hört talas om syndromet att vilja ha det en inte kan få, och inte vilja ha det en kan få? det är iallafall en diagnos som jag ofta tilldelar mig själv. pucko. varför håller man på så här. eller inte man, jag! hm. fast det går nog över. bara stressen som spökar, så fort lugnet kommer så återkommer säkert lusten med. och nej inte lusten - utan lusten att göra saker. i really do hope.

idag stod i mitt horoskop att min självkänsla fått sig en törn. men se där hade horoskopet fel. icke sa nicke. tvärtom faktist - massa finingar som sagt fina ord.

jag längtar efter spontangrejer igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu har jag antagit din utmaning! /emelie

Anonym sa...

får hoppas att din lust återkommer eftersom du inte kom på ett år =)