onsdag, september 17, 2008

om du inte vet vem du drömmer om...

oj vad jag aldrig skriver. mm jo men jag hinner liksom inte. och så händer det så mycket att det är svårt att sortera. eller så händer inget alls. idag tänkte jag bara redovisa vad som händer när du ställer frågor till 118100.

vem är frida blom?
Frida Felicia Blom föddes 1976 och har varit ordförande i Svenska freds- och skiljedomsföreningen. Trevlig helg!

kommentar: mitt första försök, trodde att man bara kunde fråga mekaniska frågor då jag trodde det var datoriserat. jag blev sur för att bara en frida blom räknades i hela världen. men det var bara början...

vem är kassör i festeriet SoCeR i norrköping?
Det är Frida Blom som är kassör i festeriet SoCeR i Norrköping. Hon är en glad, rödhårig tjej som tycker om att umgås med familj och vänner.

kommentar: creepy. vem i helvete sitter på eniro och typ googlar folk och kollar in bilder (mitt röda hår finns bara på bild). och på typ fem minuter. jag blir rädd faktiskt!

vem vill frida blom ha sex med?
Vi tror att Frida Blom drömmer om att ha passionerat sex bakom scenen med Nordman. Han sägs vara en riktig gentleman. Mvh 118100

kommentar: det tog längre än fem minuter den här gången. kanske tio. svårt att klura ut det där med nordman och backstage och allt. jag skrattade mest förskräckt för nåt pucko kunde tänka sig tanken.

ps. lägg märke till de olika avsluten, som att det faktist är en person som sitter och skriver de små meddelandena. och apropå nordman, så kan jag säga att sofie fick upplysningen om att hon vill ha samlag med stefan som hon träffade i fredags på en fest. que? vad är det för dumheter?
om man orkar slösa tretton spänn på att fråga så kan det vara ett spännande experiment. risken finna också att man blir riktigt rädd och förbannad.
konstaterande 1: eniro ljuger som aldrig förr. och stalkar folk.
konstaterande 2: jag ska maila eniro och fråga hur de egentligen tänkte och vad de får alltifrån. plus hur många som sitter och svarar för det undrar jag verkligen över.

om du inte vet vem du drömmer om - sms:a eniro på 118100 så får du svaret.

4 kommentarer:

T sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Spännande, måste ju prövas

Sofies värld sa...

Konstaterande 3: På 118100 tror man att alla är heterosexuella.

Min eminenta vän Towe smsade och frågade vem flatan sofie ville ligga med, hon fick de här svaret:
118100 tycker att Sofie ska ha sex med någon hon tycker om och attraheras av! Kanske är de kärlek på gång...

Anonym sa...

skönt! Nu kan man ju fråga Eniro helt konstiga saker som vilken mat kan man laga av majonnäs, smör och saltgurka när det är det enda man har i kylskåpet.