måndag, juni 30, 2008

när ska jag bli en av dem?

nu är det ett faktum. rfsu uppsala smyger sig in både här och där och invarderar. magnus, lilian, anna, suzann, carro. med andra ord alla som var med och startade lokalföreningen i uppsala, utom jag då. och johanna. de har invarderat rfsl ungdom, friends, rfsl, rfsu, urix, united sisters och kondoma mera. och det är nog inte slut där. tss.

en kommentar
RFSU Uppsala tar över hela ideella världen, känns det som. Men så är vi ju ovanligt kompetenta också (och snygga!)
haha. javisst.

nu är frågan, om det gått så bra för dem redan - kommer jag också bli en av dem?
jag hoppas. och får lite ångest för det kanske redan är kört för mig. jag ligger ju antal år efter. hm. å andra sidan är ju inte fruktanvärt gammal så det kan ju vara så att jag kommer bli sjutusen gånger klokare och bättre och kanske få min chans. hoppas.

tips ett. lyssna på sommar i p1 med Maj-Brith Bergström-Walan.
tips två. nu börjar årets prideprogram komma. det roligaste är ju att kolla alla programounkter och sitta och fundera och planera vad man måste hinna med att se och höra. så gört!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du är efter - vad är då jag?
Kul att "alla" andra blivit så framgångsrika i organisationstrappan!