torsdag, augusti 21, 2008

fyra dagars nolle-p

nollan tar slut på oss. det är sant. fast oh my good - världens bästa nollan. bästisar redan, spexar, köper alla biljetter helt hysteriskt och bara är roliga. det händer grejer! men det tar slut på oss. öhj.. fyra dagar av fjorton.
först inledde vi med lite kaotisk och flummig, men ack så rolig ottenkväll. sen stadsvandring med sjuksyrrorna. upp klockan halv sex på onsdagen för att sen bygga upp münchen-området hela dan. alltså kroppsarbete 8-17 och så börja festa till när självaste münchen hoben började klockan fem! och det var inte bara vi på området - det var även en-miljon-sjuhundrafemtio-tusen lomma, sega och elaka getingar där. så tillomed ickerädda började bli galna. de kryper liksom in överallt och sätter sig i håret och grejer. så rindi fick ett stick på tummen, jag fick ett stick på underarmen (just för att de kryper in om man bara lyfter armen!) och paula toppade genom att bli stucken på halsen när de ställt sig i kön. paula är den av oss som är allergisk så jag blev orolig men hon fick -istället för att bli hög på öl- sig en kick av adrenalin och diverse annat mums. och överlevde. wow. jag kan säga att vi alla ville åka hem när klockan var elva och vi var helt slut, men det var bara att vänta på bussen som skulle gå vid ett. herremingud. och idag är det iallafall torsdag och jag har sjungit O, gamla klang- och jubeltid som ju ingen kan och inte jag heller man kanske bäst där så ja.. om ni känner mig vet ni att sjunga halvt solo inför trettio pers inte riktigt är min grej. vad gör man inte för nollan?

nu: tio orsaker att hata dig. my favorite.

Inga kommentarer: