fredag, augusti 08, 2008

tackar och bugar

uppdatering från sommarinlägget. några viktiga punkter.
givetvis ska jag ge en eloge till disa apropå storyn om högerhanden. ja det är du värd. vad får jag för eloge nu då? fler pikar handlade om mina vita ben. tack sofie. fast en fin kommentar fick jag iallafall för håret. eller flera. alltid nåt. hih.
dessa eviga parkhäng är heller inte att förglömma. snygga, smarta och vrickade människor, och tequila har inget med något alls att göra. så det så. schlagerkvällen var galen med lena och lili&sussie och ellen som kom på att hon var bög. och det är klart, det är inte alltid lätt att veta vilken grupp man är menad att tillhöra. ditt eller datt och hit och dit och ingenting eller allting stämmer. gör som du vill och skit i resten, som jag brukar säga. och ja, det är lättare sagt än gjort. hursomhelst så äger pride house alltid. fast synd att jag missade större delen av alla museum. man kan inte hinna allt här i livet. bara nästan.

nu är det uppsala som gäller och pyssel och dancing och grejing och sjunging in systers nya lägenhet. och en del panik över nästa vecka som kommer smygande. plugg, nolle-p, tjejjour, hbt-jour och så vidare.. och så.. oh.

plus fundering över vad jag egentligen vill med det ena och det andra. hjälp?
tack.

1 kommentar:

Sofies värld sa...

Jag kan säga de igen:
Frida, du har väldigt fint hår!