torsdag, maj 22, 2008

aktiv

...fast inte här. men det är för att jag har fullt upp. faktist.

igår hade vi styrgruppsmöte med rfsu linköping och röstade fram nya styrgruppen där (samma som styrelse fast vi är ingen förening). så nu äntligen är jag med som informationsansvarig och börjar komma in i det. är ju hemsideansvarig för uppsala så det har jag ändå rätt bra koll på. håller ju på med VRÅL också och beställt massa.. och jag kan säga att jag fick ringa ett antal gånger eftersom allt blev fel hela tiden. men jag lär mig.

idag var det sektionens årsmöte. jag skulle bara gå dit som festeri-representant istället för anna plus att det kan vara kul att gå dit och se vilka som blir framröstade. det slutade med att jag nu sitter med som ledamot i socionomsektionens styrelse. fast jag är ju bara ledamot, och vi är rätt många som det kommer nog vara lugnt. kan vara med och anordna socionom-dagarna och sånt kul till en början. sen nästa år tänker jag att jag kan aktivera mig mer.


så för att stolt rada upp mina poster.
styrgruppsmedlem/informationsansvarig - rfsu linköping
kassör och ff-representant - socionomfesteriet SoCeR
jourare - rfsl norrköpings hbt-jour
ledamot - socionomsektionen
valberedning/skolgruppen - tjejjouren i norrköping
hemsideansvarig - rfsu uppsala
frivillig - frivilligcentralen

de tre-fyra översta är väl mest aktuella och aktiva.
men jag måste också få vara nöjd och stolt ibland. så det så.

nu ska jag skriva ihop kontraktet som ska skrivas med pubar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig du är!