söndag, maj 11, 2008

brottappat sim-kort

helt osannolikt. ofattbart men sant. jag har verkligen slarvat bort mitt sim-kort.
igår morse vaknande jag, upptäckte att mobilen lagt av helt och bestämde mig för att ta ut sim-kortet. jag tänkte att om jag tar med det kanske jag kan låna nån annans mobil och stoppa in kortet i. så jag stoppade sim-kortet i fickan på kjolen. sen gick jag hemifrån och efter det så vet jag inte vad som hände med mitt sim-kort. suck.
så jag har gjort det i princip omöjliga. och det värsta är ju alla important nummer som jag hade i den förbannande apparaten. for fuck sake. men jag håller mig förvånansvärt lugn och bara väntar. och väntar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tydligen inte så omöjligt. Men aldrig mer sim-kort i kjolficka. Tur att internet finns för då går det på ett eller annat sätt att få dag på numrena ju.
Och vad har hänt med din dagliga uppdatering på kära bloggen?

Frida sa...

hum. det är som att det inte finns lika mkt roligt att skriva längre. eller så finns det men jag bara inte orkar. jag jobbar på det. eh kvalitet framför kvantitet ;)