måndag, maj 05, 2008

ångest i egenskap av kassör

oj vad kul det ska bli att vara festerist. verkligen. framförallt när de ändrar alla regler hela tiden. så ja från att typ ordna fester och nolle-p, vilket är nog tids- och energikrävande så jag vi nu tydligen jobba ihop 3000 kronor också. hur då? mission impossible. svamp får knappt ihop det jämnt ut och vi ska kunna tjäna ihop pengar. nu när det inte ens finns förköp längre, vilket var typ det enda sättet. jag vet faktist inte om jag kan ställa upp på det. nej. hoppas verkligen de tänker till och kommer på bättre tankar. ångest.

för övrigt
så är ett kapitel avslutat nu. skönt. dags för nästa? svårt att veta när man inte får svar.

jag känner mig trött.
pengar, ansökningar, möten, planering, uppdatering, telefonsamtal, mail, beställningar, ovetskap, jobb. och så lite skola. det är ungefär det enda jag har i huvudet ständigt. dygnet runt. längtar till sommar och vila. vila? hah - vilket skämt.

okej det är säkert övergående.

Inga kommentarer: