måndag, maj 26, 2008

cool

veckans bästa
uppsala pride! det säger allt...

veckans outande

alltså seriöst, hur lesbiskt kan ett framträdande vara? förmodligen ännu mer men kanske inte i eurovisionsammanhang och med en smygande karaktär. typ hej här kommer jag och sjunger om samkönad kärlek -eller vad hon nu sjunger- och har dansare som är half/half man/kvinna och gifter sig och sen sjunger jag lite mer och har massa tjejer som dansar runt mig precis som de brukar när det är en kille som sjunger. okej det kan vara en överanalys, en jag-ser-det-jag-vill-se grej, men iallafall. jag tyckte det var ganska obvious gay.

veckans tanke
fascinerande att man ofta vill ha det man inte kan få. och aldrig vill ha, eller snarare nästan motarbetar, det som verkar tillgängligt. för det är ju inget kul ju. dumt system.

veckans innegrej
snus. jes - alla i norrköping snusar. värsta innegrejen. men vad gör det, det är ju cool :)
häftigt värre.

och hon sa hej och log och stannade och pratade. oh my good. fast mitt system följer inte samma mönster där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket bidrag pratar du om? De med brudkläder? Haha smygande karaktär var iaf ett väldigt bra uttryck =) ska kanske skriva det i min tenta för det känns som att den består mest av svammel. Hur går det för dig?