fredag, maj 09, 2008

fem resonemang och ett sommarschema

igår var en livad dag.

resonemang ett handlade om hur socialt arbete är som konst. hur vi skapar i varje ny relation och så vidare med massa mer flum.

resonemang två var diskussionen om hur marianne hade sex med hela festen på en kväll. alltså hela fest-n. därav våra små-marianne som ska tillverkas under sommarn för att kastas på fest-n i höst. oj vilken rolig plan.

resonemang tre var vem som egentligen är mitt ragg. haha. näe. pau alf har valt ut en korridorare som numera går under benämningen "fridas ragg". vilket han ju inte är. annars är det ju lätt förvirrat vem som är vad i min värld. faktist.

resonemang fyra utgår från konversationen
- jag sitter gärna här om jag får tafsa lite
-ja jag är ju inte så kräsen
så genomtänkt. så fint. så klockrent. nu menade jag ju inte så men ändå.. kanske egentligen säger en del om min inställning just nu. apropå ragg. hum.

i resonemang fem vill jag återgå till ett tidigare inlägg och uppdatera. det ska såklart vara en gång är ingen gång, två lika med noll.

övrigt.
jag har fått mitt sommarschema. ska jobba vecka 25-29 (inte 26-30) och det är typ 74 %. så jag kommer nog hänga i uppsala vecka 30. innan pride. och jag är ledig (kanske) lör-sön vecka 26 och 28, och ganska många dar vecka 29. om jag inte bokar upp mig på mer då förståss. den chansen är ju ganska stor. så nu kan alla anteckna det i sina almenackor. eller inte.

Inga kommentarer: