tisdag, oktober 21, 2008

frisör någon?

jag är stressad därför hinner jag inte skriva. eller så skyller jag bara på det. men det här veckans plan är att läsa till sena kvällen. tills jag inte kan hålla mig borta från de desperata husfruarna längre, eller greys ofantligt spännande liv. och jag tror det funkar! jag har aldrig förr lyckats plugga på kvällstid men nu fastnar det grejer. konstigt. ny taktik kanske är just vad jag behöver?

fick tips om att kolla på planet unicorn. en faktist ganska underhållande liten serie om enhörningar, med betoningen på det underhållande introt. check it out. och när lipsillen dök upp kom jag genast att tänka på min favvo cry baby. film som måste ses! love it.

har inte nämnt min nya thing. ooh goo cheerleading. och just precis så kom jag på hur man skulle kunna komba det åtråvärda i cheerleading med nåt vettigt - radical cheerleading. tåls att fundera på.

frästen thanks to slem och hanna. the ting tings. och the kooks såklart. och sen fick det inte plats fler namn i mitt huvud. så funkar det. men dansa är kul och det är ju nåt vi kan så. häh.

veckans citat
ske ma, eller ske ma dance first? -givetvis på danska. fråga om ni vill höra.
nu droppar det. droppar?! det rinner! -nån som vill vara med i klubben?
..inget "jag vill jobba med människor". jamen bli frisör då! -sa vår föreläsare häromdan. klockrent.

sen bara en liten notis från tv4 efter ett inslag med liten kille vid namn marcus och långt blont hår. marcus är givetvis en pojke. han heter ju marcus. jahaaa. jag trodde för övrigt att det var en tjej som hette marcus. faktiskt.

tack och hej, nu drar jag till nästa tjej.
för att ytterligare citera hanna. du återkommer ständigt du.

1 kommentar:

Anonym sa...

DET ÄR INTE DANSK DIALEKT!
men du är fortfarande en goknul!