onsdag, oktober 29, 2008

wherefore art thou?

som ni förstår kan jag inte tydligare än det här uttrycka min ångest. eller är det kärlek?

oh socialpedgogik, socialpedagogik,
wherefore art thou socialpedagogik?

deny thy diskurs and refuse thy teori;
or if thou wilt not, be but sworn my love
and i'll no longer be a socionom.

en blogg som samlat massor av -men inte alla- olika fittkonst. men inte alla för jag hittade en ytterligare. mycket fina små broscher. me like. ska jag lägga ut bilder på mina kylskåpsmagneter kanske? fast de inte är lite extraordinära som vissa andra grejer. får la se.

såg dokumentären om dixie chicks häromdan. om hur de blev helt bojkottade i usa för att de var kritiska mot bush. iochförsig precis när han som hetast. kan bush nånsin vara het? det är märkligt. de är bättre än vad jag kunde tro. i'm not ready to make nice.

3 kommentarer:

Sofies värld sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sofies värld sa...

Efter att ha tittat på de där youtube klippet inser nog de flesta vilka/vem som är hetast :)
Tack för brevet, jag ler fortfarande. Ni är för söta. PUSS!

Obs! De var jag som tog bort kommentaren innan, de blev fel ds.

Anonym sa...

Hej din lilla skata!
Vilken trevlig blogg...
Puss&kram