måndag, juni 09, 2008

sommar, sommar, sommar

VRÅL har varit och kampanjandet gick bra. tyvärr var det dåligt med folk fast det var mycket band och jag tror arrangörerna var ganska så besvikna. men både rfsu och rfsl syntes iallafall under helgen och det är huvudsaken.

i sommar ska jag
sy massor. bland annat SoCeR-outfit.
läsa mina olösta böcker, vilket är många. iallafall några.
cykla till jobbet. det är en bit.
vara ute i solen och hänga.
fixa mina pärmar och min garderob.
fixa köket tills grisarna kommer tillbaka.
-får se efter sommarn vad jag uppfyllt.

dagens ord

goknula mi - sa hanna så fint till hugo. vi trodde hon sa "gå och knulla mig". till sin hund vilket vi ju är rätt skeptiska till. men hon menade bara goknula mi. eeh. min goa knul? btw låter det väldigt gotländskt.

imorgon far vi till berlin. åh berlin.
sen jobba, jobba, jobba. förhoppningsvis besök, ett i juni och ett i juli. och om jag inte tar på mig exkta pass hoppas jag på en göteborgsvisit också. innan uppsala och pride alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

SoCeR??
vad e det?